Missie Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Har hatt en SE z520i liggende, som en ekstramobil. Også noe som samboeren har brukt. Nå har telefonen av en eller annen grunn fått seg et kakk, og hovedskjermen har slutta å funke Den lyser, men det er alt. Det lille skjermen utpå funker som bare juling, så jeg klarer å få den på og se at den er på. Men åpner den og alt er hvitt. Har ingen plan om å levere den inn på noe reparasjon, siden telefonen er såpass gammel nå. Men liker den, og vil så gjerne bruke den litt mer. Er det noen som har vært borti lignende, og som har noen lure triks for å få i gang skjermer som ikke funker som de skal? Endret 4. februar 2007 av Patience
Patience Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 *** Tillater meg å minne trådstarter om å lese retningslinjene til neste gang. Det er svært viktig, ikke minst for vedkommede selv - så vel som de som skal lese hans/hennes poster. Jeg har tatt meg den frihet å rette opp de feilene som er gjort. Men til neste gang er det ønskelig at trådstarter har satt seg inn i reglene, og gjør dette selv. Velkommen til forumet skal du være. Og beklager en noe tøff start. Jeg er sikker på at du kommer til å trives *** Følgende er blitt rettet opp: Overskriften var ikke beskrivende nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå