Gå til innhold

OCZ, Corsair eller Seasonic?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle de psu'ene du har valgt ut er gode. personlig ville jeg ha valgt ocz sin psu da gameextreme serien har fått mye god kritikk og ser fine ut.

men to både corsair og seasonic er gode merker så du kan trygt velge hvilken som helst :thumbup:

Skrevet (endret)

der er vel bare corsair som har nok sataplugger...

Corsair = 8

OCZ = 6

Seasonic = 6

Eller? :/ :hmm:

Endret av Eirikii
Skrevet

SATA plugger har jeg liggende så det er intet problem :)

hmm, ok - høres betryggende ut så får jeg legge inn en bestilling iløpet av kvelden.

takk for hjelpen

Skrevet (endret)

Gå for mer watt, slik The Ghost sier. Da slipper du å kjøpe ny PSU hver gang du putter nye deler i kassa.

Eirikii: Flere S-ATA-kontakter følger ofte med en PSU. En 4-pins -> to S-ATA-kontakter. Da har han plenty!

Edit: Mange Western Digital-disker har to strømkontakter: 4-pins óg S-ATA. Vet ikke om Raptor-diskene har det. I så fall slipper han å kjøpe adaptere hvis det ikke følger med. Advarsel: Ikke bruk begge strømkontaktene

Endret av eguliano
Skrevet

600W holder sikkert en liten stund om du ikke skal ha SLI av det nyeste som er ;)

men en Silverstone 750W fikk jeg til 1570,- på advance.no inkl. frakt så det er ikke så mye mer enn 1399,- så det er verdt det !

Skrevet (endret)
Edit: Mange Western Digital-disker har to strømkontakter: 4-pins óg S-ATA. Vet ikke om Raptor-diskene har det. I så fall slipper han å kjøpe adaptere hvis det ikke følger med. Advarsel: Ikke bruk begge strømkontaktene

7869230[/snapback]

Jepp, det er jeg klar over, men takk for heads-upn uansett :)

Og neida, skal "bare" ha 7900GT kjørende i SLI i denne boksen, har heller ingen videre planer om å spandere mer penger på den etter dette.

Bestilte Corsair`n og skal hente den på vei hjem fra jobb idag, så da har jeg litt å holde på med ikveld og :D

Endret av snot
  • 3 uker senere...
Skrevet

Corsairen er i hvert fall den mest stillegående PSUen jeg noensinne har prøvd :) . Ligger på omtrent samme nivå som S12-serien til Seasonic, Mist støyer noe mer (i hvert fall 500w, kan ikke tenke meg at 600w er mer stillegående).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...