Gå til innhold

Headshot crash bug

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har et stort problem. :whistle: Hver gang jeg tar HS med kniv på noen crasher counter-striken min, på samme måte som jeg skulle ha skrevet quit i console. Stort problem i og med at jeg spiller en del he_glass2 der det nettopp er ponget å stabbe. Den går automatisk ut av spillet når jeg stabber HS på noen.

Har letet en del rundt på forumet her og andre forum, men har ikke funnet noen med samme problem. Leste om noe tilsvarende problem der de anbefalte å oppdatere drivere for skjermkortet, så jeg prøvde dette men det hjalp ikke. Jeg defragmenterte counter-strike i steam (desperat) og det hjalp heller ikke.

Noen som har samme problem eller som har forslag til hvordan jeg kan bli kvitt denne bugen?

Takk :blush:

Endret av anderzon2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høres veldig merkelig ut. Kontakt Steam Support - support.steampowered.com

7868014[/snapback]

Hmm, gikk inn på steampowered og fant en guide som det sto at lydkortet også kunne buge, så jeg gjorde som de beskrev og gikk inn i set launch options for counter strike og skreiv add -nosound. Dette hjalp, nå kan jeg ta HS uten noe problem, men jeg kan jo ikke spille uten lyd :cry: . noen forslag?

Skrevet (endret)

Jeg har løst problemet :D

Reinnstallerte driverne til lydkortet fra den medfulgte cd'n og deretter oppdaterte driverne. Problemet er borte. Så bra!!

BTW takk for forslag :cool:

Endret av anderzon2k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...