Gå til innhold

WoW avhengiet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nu er jeg lei av dette tullet at alle snakker om wow avhengiet.. Jeg må bare få sagt dette, er så pisse lei! Jeg har spilt wow siden det kom ut, det samme har kompisene mine.. Vi gjør masse annet en å bare spille, og det klarer vi helt fint uten å få problemer ved at vi ikke sitter ved pc'n. Greit, lengste jeg har spilt er ca. 20 timer i strekk.. Men det med mat pauser, dass pauser.. Fortsatt har jeg ikke noen problemer, har ikke spilt siden jul nu! Ville ha en pause forran pc'n, klarer jeg det helt fint? Ja, og det gjør alle andre jeg kjenner også. Så det må jo være noe med personen fra før av som gjør at de blir så "avhengi" av wow? Kanskje de ikke har venner fra før av? Også får de venner på spillet, og føler seg mer velkommen der en i den virkelige verden? Da er det jo ikke noe galt med spillet, da er det jo noe galt med verden som ikke tar denne personen med i verden! Så hvis dere vet om noen som liksom har denne avhengiheten, ta personen med på fest.. eller noe annet, kanskje spille noe annet med han/ho siden han er interessert i spill? Ikke skyld på spillet, men miljøet rundt personene som sliter med å komme seg ut! :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen folk er også avhengige av å eksponere seg selv gjennom nye emner, fremfor å søke. TEMAET ER JO TROSS ALT IKKE TATT OPP TI TUSEN GANGER TIDLIGERE

Skrevet
Noen folk er også avhengige av å eksponere seg selv gjennom nye emner, fremfor å søke. TEMAET ER JO TROSS ALT IKKE TATT OPP TI TUSEN GANGER TIDLIGERE

7866731[/snapback]

Joda det er det, men jeg synes fortsatt det er rart at folk ikke klarer å forstå at det ikke har noe med spillet å gjøre. Grunnen til at jeg startet en ny tråd er at jeg rett og slett følte at jeg måtte starte en ny tråd.. :)

Skrevet

Wow (ikke som i spillet wow, men utrykket wow), denne tråden var virkelig nødvendig! Finnes sikkert ikke hundrevis av andre tråder tror du?

World of Warcraft er nok det spillet som har drept fleste sjeler i verden. Hvordan noen kan bli så fortapt over ett dataspill er vanskelig å skjønne.

Har vært borti en type som ikke kan å snakke om annet enn spillet, og snakket i at han mente at hvis dama ble med på raid i wow, så kunne de finne på noe kos i virkeligheten etterpå også (hint hint sengekos).

Men dette ble det ikke noe av, fordi dama slo opp. Rart?

Nei, spillet er nok ikke LAGET for å ødelegge folk, men satan hvordan folk kan bli så avhengig..

Skrevet
Grunnen til at jeg startet en ny tråd er at jeg rett og slett følte at jeg måtte starte en ny tråd.. :)

7866748[/snapback]

Regler har høyere makt enn dine følelser.

Skrevet
Wow (ikke som i spillet wow, men utrykket wow), denne tråden var virkelig nødvendig! Finnes sikkert ikke hundrevis av andre tråder tror du?

World of Warcraft er nok det spillet som har drept fleste sjeler i verden. Hvordan noen kan bli så fortapt over ett dataspill er vanskelig å skjønne.

Har vært borti en type som ikke kan å snakke om annet enn spillet, og snakket i at han mente at hvis dama ble med på raid i wow, så kunne de finne på noe kos i virkeligheten etterpå også (hint hint sengekos).

Men dette ble det ikke noe av, fordi dama slo opp. Rart?

Nei, spillet er nok ikke LAGET for å ødelegge folk, men satan hvordan folk kan bli så avhengig..

7866749[/snapback]

Ja jeg er enig med deg der, og jeg skjønner godt hvorfor ho slo opp..

Men hva drev denne karen med før han begynte å spille world of warcraft?

Skrevet

Som tidligere nevnt, det er ørti tråder om nøyaktig dette temaet. Skriv i en av dem, gjerne etter å ha lest gjennom alle sidene og fundert litt på om du bidrar med noe nytt og spennende.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen, og stenges følgelig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...