Gå til innhold

Cloack of shadows macro!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle legge til en annen macro til rogues som jeg synes er verdt og nevne :)

 

Først går du på interface options og skrur på "auto loot".

(Nei du ninjaer ikke automatisk da :p Du looter selvsagt ikke items med rulle vindu. Bare pass på og ikke åpne kister med mindre du har vunnet de.)

 

Så åpner du macro vinduet.. /macro

 

Jeg anbefaler at du bruker samme ikon for macroene som du hadde på abilitien orginalt.

 

Cheapshot:

 

/cast Pick Pocket 
/stopcasting 
/cast Cheap Shot 

 

Sap:

/cast Pick Pocket 
/stopcasting 
/cast Sap 

 

Garrote:

/cast Pick Pocket 
/stopcasting 
/cast Garrote 

 

Såh. Når du er ferdig med og lage macroene og har funnet riktig ikon osv bytter du de bare ut med de abilities du hadde fra før :)

 

Hvis det var noen som ikke skjønte hva de macroene her var til så gjør de følgende:

 

Når du åpner kampen fra stealth med enten Cheapshot,Sap eller Garrote (de vanligste åpnings metodene fra stealth for meg iallefall.. Kan også bruke ambush selvfølgelig.) Så vil du automatisk pick pockete targetet ditt (så lenge de har lommer) og loote samtidlig som du foreksempel sapper eller gir han en smell over huet.

 

Enjoy.

Lenke til kommentar

Toasted: Hva med når mobben resister pickpocketene dine? Lite lurt å stå der med hånda sittende fast i lomma til mob'en når du kommer ut av stealth...

Og hvor lurt er det å kjøre det der i high lvl instancer hvor man bør ha imp.sap for å slippe å dø etter en sap? Tror nok en del i gruppa di vil bli rimelig lei av at du på død og liv skal ha 5 sølv hvergang du skal ha en form for CC, og at de i 5% av tilfellene tryner og gjør encounteret vanskeligere.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...