Treblad Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har, etter en lang og god pause, begynt å spille Half-Life mulitplayer igjen. Det er moro, selvsagt, men merkelig nok, og til min store fortvilelse, har jeg ingen av de originale brettene, slik som Stalkyard og Datacore, lagret på PC-en. Ikke vet jeg hvorfor, men de kom ikke med når jeg installerte spillet. Jeg har foreløpig klart med meg "privatlagde" brett - og mange av dem er absolutt spillbare, men i disse uteblir sjarmen og nostalgien til de nevnte klassikerne, synes jeg. Jeg har søkt rundt på Internett etter disse originale brettene - uten hell. Kanskje det er mine begrensede søkeferdigeheter som har skylden i dette, men ... ja, det er uansett frustrerende. Dere vet ikke om noen Internettsider som tilbyr disse brettene for nedlastning? Eller, hvis ikke: Dere har dem ikke på PC-en - og kunne tenke dere å sende dem til meg? (Distribusjon av maps er vel lovlig?) På forhånd takk.
galaxee Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 http://www.fileplanet.com og søk etter map navnet dei skal vel automatisk lastes ned,vis du ikke har dei og joiner en server?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå