ZitHless Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Herregud har spilt bf2142 i 2-3 måneder men så for jeg på lan og skulle starte bf2142 da plutselig den LOKKA seg etter "bf2142" bilde kom opp, så bi bilde svart så kommer eg tel skriveborde igjen.. Eg ser at mange har starte en tråd om dette problemet men INGEN vet hvordan man skal fikse dette. Jeg har reinstaller bf2142 og patch, og reinstallert drivera OG eg har DirectX 9.0c så er ikke problem med dette ettersom jeg har spilt lenge uten problemer. Noen som kan hjelpe meg fort plz? er på lan og vil spille:) Endret 3. februar 2007 av ZitHless
Wizendraw Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Ettersom problemet starta i det du kom på LAN, så kan det jo hende maskina di har fått virus/spyware? Prøv å kjøre en sjekk eller tre.
Intern Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Har det samme problemet. Starter BF 2142, og spillet quitter til desktop etter 4 sekunder. Det skal sies at jeg har alt av nye drivere, fikk spilt èn gang (Singleplayer), kjøres i XP og maskinen er mer enn god nok til dette spillet... Sykt irriterende! Skulle aldri kjøpt det Endret 12. februar 2007 av Intern
n4w Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Hm.. Hadde samme problemet selv en gang. Du har vel sikkert reinstalert det? Det kan være noe med PunkBuster at du må oppdatere den altså Husker ikke hva jeg gjorde, men reinstaler den mange ganger kansje det hjelper Men lanet er vel ferdig nå? Har du prob. hjeme også eller? For da kunne det kansje vært noe med nettverket? Endret 13. februar 2007 av NerosMind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå