Footy Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Har en flunkende ny maskin, og fersk installasjon av XP Pro.. Problem: I ny og ne slutter musa å funke. jeg kan fortsatt bevege den rundt hvor jeg vil, men jeg kan ikke trykke på noe. Knappene på musa reagerer ikke. Først tenkte jeg at musa mi hadde gått til helvette, men... Trykker jeg på Windows-knappen på tastaturet, får opp start menyen og stenger den igjen funker musa igjen.. Dette er småirriterende når jeg surfer og VELDIG irriterende når jeg spiller spill... Noen som har hørt om dette eller har en fix?
Submoose Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Denne burde vært postet under Hardware>Mus, Tastatur, o.l.
Footy Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Jeg tenkte på det, men rimelig sikker på at problemet ike ligger i musen, men programmet... Om det var i musa, hvorfor fungerer den da jeg har trykker dobbelt på windows knappen?
Footy Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Funnet ut at dette kun skjer når maskinen har stått stille over tid.. f.eks går jeg afk så funker den ikke når jeg kommer tilbake...
Submoose Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Kom på at en venn av meg hadde et lignende problem med en Habu gaming mouse. I alle fall problemet hans skyldtes brudd i ledningen.
Footy Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 jeg kan fortsatt på ingen måte se at problemet kan ligge i musa... Som sagt så funker jo alt etter at jeg trykker litt på tastaturet, og sist jeg sjekket så henger ikke musa og tastaturet sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå