zeltex Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hei. Har ikke microbølgeovn her på hybelen, og har lyst på varm café brownie. Er det mulig i ta den i vanlig ovn i (feks) 5 minutter på en 100 grader? Erfaringer?
Khaya Ivorensis Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 5 minutter på 100 grader? Prøv heller 1-2 minutt på 250.
zeltex Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Tja, jeg prøver noe. Tallene jeg skrev i sta var bare for å ha noe der Erlend. Så hadde ikke blitt 100 grader i 5 minutter noen gang. prøver 1 minutt på 250 og ser jeg. Shark: Ja kan godt hende, men ødelegges den skjer det ikke noe værre enn at jeg må kjøpe en ny. Verdt det syns jeg. takk.
Svein_Jarle Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 nja, spørs om det funker... Stekeovn varmer utenfra og inn, mens mikrobølgeovnen setter vannmolekylene i bevegelse, slik at den blir varm i kjernen, hvor den skal bli varm.... Min teori er at den blir sprø og tørr om du tar den i stekeovnen...
Khaya Ivorensis Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Kjære Fidel, du tar feil. Microbølgeovnen varmer også utenfra og inn.
-Shark- Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Klarte du det da? -Ble det en vellykka fredag...- med brownies..
zeltex Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Ble helt perfekt! ~2 minutter på 250 grader ble farlig varm brownie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå