Endre visningsnavn Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Rankingen i arenaen er basert på 10 kamper per uke etter hva jeg har forstått. 7954511[/snapback] Stemmer det, og arena poeng regnes ut etter antall vunnede og antall tapte kamper(av de 10) i tillegg til mange andre faktorer som f.eks samarbeid. Så det er umulig og grinde arenas 24/7. Endret 16. februar 2007 av FloppyDisk
FOOrK Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 slik jeg har forstått det så kan du spille så mange kamper du vil i uka, men du må minst ha spilt 10 kamper for å ha nok kamper til å få poeng. Og av de kampene du har spilt gjelder det å ha en høyest mulig vinn % for å få best mulig rating og poeng. Dvs. er du uheldig å taper 6 av 10 kamper så vil det være smart for deg å spille flere kamper slik at du f.eks kommer opp i 11 av 15 seire, og dermed får en bedre vinn %. Og arena-teams kan lages hos en hvilken som helst arena-promoter. Man må være 70 for å lage og bli med på et lag.
Pazaak Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Når du lager et team, husk å ha charter i Den oroginale baggen "Backpack" viss ikke får du ikke laga team =( kjøpte 3 charters før jeg fant det ut XD
galskab Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Du lager arena teams ved ring of trials i nagrand. koster 80g for 2man 120g for 3man og 200g for 5man
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå