Gå til innhold

En enkel telefon


Anbefalte innlegg

Så jeg har denne cybershot-telefonen fra sony ericsson, og den har ikke vært kjempedårlig. Heller ikke veldig bra. Vel. Jeg har fått avsmak på disse avanserte telefonene, og jeg har lyst å gå tilbake til "the basics".

 

Det jeg vil ha ut av en telefon er

-bra batteritid

-greit kamera(2mpx er helt greit)

-gode taster

-ikke stor

-kjapp meny (alt skal være kjapt)

 

Pff. Dette er vanskeligere å finne nå enn man skulle tro.

Men det er jo hva disse forumene er her for. Spre frustrasjon, og KANSKJE. Kanskje klare å lette frustrasjonen med hjelp fra dere andre :)

 

Jeg trodde jeg hadde funnet en ganske bra kandidat i nokia e50, helt til jeg prøvde den. Veldig bra bygd. Gode taster. Tynn. Ikke altfor stor. Og det var utsiden. Men den var litt som en veldig pen blondine. Utsiden er ikke alltid ALT som teller. På denne var innsiden alt feil. Symbian, blæ. Snakk om trege saker. Herlighet. Det er nesten så man får lyst til å gå tilbake til de dagene man ikke hadde fargeskjerm. Jeg savner de gamle nokia-telefonene faktisk.

 

Vel. Jeg trenger forslag. Kan noen hjelpe meg? Jeg er ikke ute etter noen ny mp3-spiller eller noe sånt. Bare en god telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Sony Ericsson K610i er ein svært bra telefon. Den er rask, har utmerket batterilevetid sjølv om den har 3G, den ser bra ut (kjem ann på auget som ser, naturligvis), greit kamera (2MP), og har gode tastar. Den har litt dårleg skjerm, men dersom dette ikkje er så nøye, er K610i å anbefale!

 

Evt kan du sjå på Nokia 6233, som har alt det k610i har, i tillegg til betre skjerm. Nokia 6233 har svært gode tastar, men den kan kjennast litt billig ut, litt plastikk-kjensle. Så ser den kanskje ikkje like bra ut som K610i, men det kjem igjen ann på auget som ser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...