abitpower Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Har gjort alt som står i guiden bortsett fra det siste steppet. tv_sort --output=/home/username/.xmltv/listings-sorted.xmltv /home/username/.xmltv/listings.xmltv Men når jeg har satt stien til filen, restartet dataen Finner den den fortsatt ikke... Prøvde komandoen over, men den bare sto dær... Pent lite aktivitet dær med andre ord. Hva er galt? Å hva kan jeg gjøre for og rette det opp?
Xecuter Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 1. Du må bytte ut username med innloggingsnavnet ditt. 2. Ikke bruk .xmltv, men .xml; altså listings.xml og listings-sorted.xml
Marsan Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 1. Du må bytte ut username med innloggingsnavnet ditt.2. Ikke bruk .xmltv, men .xml; altså listings.xml og listings-sorted.xml 7851829[/snapback] .xmltv fungerer greit det
Xecuter Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 1. Du må bytte ut username med innloggingsnavnet ditt.2. Ikke bruk .xmltv, men .xml; altså listings.xml og listings-sorted.xml 7851829[/snapback] .xmltv fungerer greit det 7852022[/snapback] Ikke hos meg. Menmen
Marsan Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 hmm..rart. Jeg ser at ontv viser hvis du høyreklikker på iconet så kommer det opp "Last xmltv-fil på nytt". Trenger selvsagt ikke bety at det er .xmltv eller .xml det er snakk om.
abitpower Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 /home/andreas/.xmltv/listings.xml: Couldn't open /home/andreas/.xmltv/listings.xml: No such file or directory at /usr/share/perl5/XMLTV.pm line 588 Så det funket altså ikke Åpnet listings.xmltv for å se om den var skadet på en måte, men den så helt fin ut den... Noe anet som kan vere feil?=s Å ja jeg har byttet "username" med mitt innloggingsnavn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå