:Francis: Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hei, jeg har akkurat fått meg en Vista Business edition lisens fra skolen. La den inn på laptopen og alt gikk fint. Det eneste problemet mitt nå, er at jeg ikke får lagt inn blueJ og netbeans 5 blueJ edition. Netbeans vil ikke la seg installere (kommer opp feilmelding med "The installer is unable to run in graphical mode. Try running the installer with the -console flag or -silent flag") Jeg aner ikke hva hverken silent eller console flag vil si. BlueJ får jeg lagt inn, men jeg får ikke gjort noe i programmet. Det lar meg ikke lage nye prosjekter eller noe som helst. Jeg har også prøvd .jar verjsonen av blueJ, men den hadde samme problemet. Jeg har lagt inn JDK 1.5.0.8 (den ble lagt inn først). Hvis noen kunne hjulpet meg igjennom dette hadde jeg vært veldig takknemlig! Francis Endret 1. februar 2007 av paulinfrancis
:Francis: Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 LØST! Løsningen var å bruke nyeste JDK 1.6 Francis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå