Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

2x12" Arizona Eagle

Buxa

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har fått tilbud på en fabrikklaget kasse fra Arizona Eagle. I den sitter det 2x12" elementer fra, selvfølgelig, Arizona Eagle. Jeg synes de spiller veldig greit etter det jeg har hørt av dem i dag når jeg har prøvd kassa i egen bil. Jeg har koblet den opp på min 1000W forsterker, i tillegg til kassen følger det med forsterker fra Kicker (vet ikke helt hvor mange W og kanaler)

Alt dette skal jeg få for tusenlappen. - Å nei; den er ikke stjålet, papirer og alt følger med fra forrige eier som er en kamerat av meg :) Jeg synes dette er en vanvittig lav pris, da jeg føler bare Kicker-forsterkeren er verdt en del lapper til!

Spørsmålet mitt er om noen har noen erfaring med Arizona Eagle angående kvalitet?

Endret av Buxa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2x12 i en stor portet kasse selv, lyder overraskende bra med ok forsterker..

Har hatt mine i rundt 4 år tror jeg.. Good shit.

Men skal selge dem så fort jeg finner noen som vil ha dem :p.. Tok jo absolutt hele bagasjerommet i Golf 3, Saxo, og over hattehylla på Sierra coupe

Skrevet
Jeg har 2x12 i en stor portet kasse selv, lyder overraskende bra med ok forsterker..

Har hatt mine i rundt 4 år tror jeg.. Good shit.

Men skal selge dem så fort jeg finner noen som vil ha dem :p.. Tok jo absolutt hele bagasjerommet i Golf 3, Saxo, og over hattehylla på Sierra coupe

7847513[/snapback]

Merker de tar stor plass ja. Jeg har en Audi 80 B4, følte at den gamle kassa mi på 2x8" dynaBel tok stor plass, men den er jo knøttliten i forhold... Tror jeg må kjøpe skiboks :D

Skrevet (endret)

IKKE KJØP ARIZONA EAGLE!! etter 1 måned så er det hverken lyd i forsterkern eller subben! har gjort det samme dumme kjøpe selv ,angrer som en hund .

ALDRI KJØP DET!!

kjøp heller bare kicker forsteren;)

Endret av jorn89
Skrevet (endret)

du kan jo kjøpe alt for 1000kr å selge subbene videre for 1000kr?

Jeg tviler på alle produsenter av bilstereo produkter som ikke har egen side, finnes ingen andre plasser å finne ut om saker og ting da. For 1000kr får du en sub som er bedre

Endret av Defus
Skrevet

Har samme kassa med 2*12" Arizona Eagle i. Har stått i bilen i et par år nå, dunker som bare d! Har den i en Honda Civic så jeg har ikke plass til så mye annet bak der! Med meg så rister passasjer sete når jeg spiller musikk. Speilet inni bilen dirrer som bare det , ikke lett å se i det speilet når jeg dunker i vei.

Er ganske fornøyd med lyden som kommer ut jeg.

Skrevet

Kassen er 1,5 år gammel og har enda ikke tatt kvelden, så det er litt motsigende i forhold til det dere sier, men takk for innspill. Jeg er nå jævla fornøyd med lyden(kan kanskje ha noe å gjøre med at den siste kassa jeg hadde var på 2x8" :p ), å hvis den har holdt i over ett år nå så holder den vel ett år eller to til vil jeg tro...

Skrevet

Holder nok fint :).. Er alltid noen som er misfornøyd :).. Men det er mye dunk for penga, og spiller ganske fint med riktig forsterker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...