Gå til innhold

Trenger proff hjelp med Need 4 Speed underground 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Det har seg sånn at jeg ville prøve need for speed underground 1ern her om dagen.

jeg fant fram cd platen og instalerte spillet uten problemer. men når jeg skulle kjøre spillet fra skrivebordet så blir skjermen svart, så hopper den tilbake til windows igjen.

jeg søkte litt her på hw.no forumet og fant et par tråder om akkurat dette, og di ble besvart med at jeg måtte skifte til engelsk språk i windows, så skulle det funke.

jeg ville jo såklart teste dette, men jeg finner ikke ut hvor jeg kan skifte språk uten å instalere engelsk xp verson.

hvis noen kunne vært så grei å gitt meg direkte svar på hvor jeg kan skifte, så hadde jeg blitt kjempe glad :)

obs: er det noen andre ting som kan være galt? jeg spilte jo spillet når det kom ut, i 2003 en gang, men jeg har en anna maskin nå så vet ikke om det er det som er problemet.

Need for speed underground 2 funker uten problemer.

PS: har prøvd nedlastet torrent verson av selve spillet + det spillet jeg KJØPTE dagen det kom ut. (som sagt, spillet funka for et parr år siden, og det er ikke riper/hakk i cd platen)

hjertelig takk for all hjelpen jeg måtte få, setter stor pris på det :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk til å skifte til Engelsk, både Australiansk og Amerikansk, ingen funka :(

Prøvd med både AM og PM. Ingen lykke :no:

Skrevet

høyreklikk på ikonet på skrivebordet og trykk egenskaper. Velg kompatibilitet og velg et annet os under kompatibilitetsmodus. Prøv med for eksempel windows 2000 og se om det funker.

Skrevet
Jeg fikk til å skifte til Engelsk, både Australiansk og Amerikansk, ingen funka  :(

Prøvd med både AM og PM. Ingen lykke  :no:

7843937[/snapback]

Kontrollpanel -> Instillinger for region og språk -> Regionale instillinger -> Engelsk (USA)..

Prøv det, hvis du ikke allerede har gjort det :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...