Hawtz Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Hei Bygget en PC for to dager siden (Hardware) Har ikke hatt noe særlig med problemer, men det er en ting som jeg ikke klarer å finne ut av. Når jeg sitter på dataen blinker skjermen, svart bilde i ca 1-2 sekunder og så er bilde tilbake. Det skjer fks nå mens jeg sitter og skriver dette. Det er ikke noe tidsrutine på det, det bare skjer plutselig. Skjermkortdriveren er den nyeste, jeg har prøvd med annen ledning og skjerm. Når jeg prøvde med den andre skjermen kom det ikke noe blinking. Jeg tok også og prøvde med denne skjermen på en annen PC, og da skjedde det ingenting, så jeg aner ikke hvor problemet ligger. Noen idèer om hva det kan være? Mvh UPDATE: Nå har jeg igjen prøvd på en annen data med samme DVI-kabel og en annen kabel, og blinkingen oppstår hyppig, så det virker som det er skjermen det er noe gale med. Endret 31. januar 2007 av Vaag1991
pumba50 Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 ....ELLER dvi- eller vga pluggen som er noe galt med. Sjekk at ikke pinnene er bøyd.
Hawtz Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 ....ELLER dvi- eller vga pluggen som er noe galt med. Sjekk at ikke pinnene er bøyd. 7840294[/snapback] Har prøvd med 2 forskjellige DVI-kabler, samme problemet med begge, og jeg har også prøvd begge DVI-kablene på min andre skjerm, og da er det ingen problemer, så det er ikke der problemet ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå