nikrus Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Hei Når PC-en min har stått på i 6 timers tid så forsvinner bildet, men lyden er der fortsatt. Jeg har sjekket at det ikke er noe gærnt med skjermkortet, kabler o. l. Jeg har scannet PC-en med antivirus som er oppdatert, ikke funnet noe. Når jeg resetter dataen så fungerer alt som det skal i 10 minutter så brått så skjer det igjen... Jeg formaterte PC-en, det fungerte bra i 1-2 dager, then guess what! It happend again. PC speccsa mine kan du se i profilen min. Jeg har også sjekket CPU temperatur, ikke noe gærnt der heller gitt... Takk på forhånd.
Caze Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hei Når PC-en min har stått på i 6 timers tid så forsvinner bildet, men lyden er der fortsatt. Jeg har sjekket at det ikke er noe gærnt med skjermkortet, kabler o. l. Jeg har scannet PC-en med antivirus som er oppdatert, ikke funnet noe. Når jeg resetter dataen så fungerer alt som det skal i 10 minutter så brått så skjer det igjen... Jeg formaterte PC-en, det fungerte bra i 1-2 dager, then guess what! It happend again. PC speccsa mine kan du se i profilen min. Jeg har også sjekket CPU temperatur, ikke noe gærnt der heller gitt... Takk på forhånd. 7837205[/snapback] Sjekk i Nvidia-panelet hva temperaturen på skjermkortet er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå