Gå til innhold

klarer SilentTwin XP 2700+?


Torstein1989

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har en temp på 70 grader er det ikke skaldelig for prosessoren, så fremt at målingen er korrekt. Dessuten kommer det jo veldig an på lufttemperatur; du kan ikke bruke en pinglekjøler hvis du sitter i ei badstue :smile: . Så de lyver ikke der. Likevel foretrekker man jo å ha tempen så kald som mulig, mtp stabilitet under overklokking.

 

Når det gjelder silent twin så ligger jeg med min 1900+ på 54-60 grader. Tror nok ikke det er den kjøleren du bør satse på.

 

Quote:


Komplett skriver:

Ekstremt stillegående - 25 dB(A)


 

Hmm, lurer på om man blir tunghørte av å jobbe for Komplett :razz: .

Lenke til kommentar

Dette er litt off-topic, men jeg trenger serious hjelp! Jeg avinstallerte Norton Internet Security (inkl. N antivirus(fulgte med Online ADSL(det "gamle" adsl))) Nå klarer jeg ikke å installere Norton Antivirus og Internet security, pga. en meldig som sier noe sånt som dette: "Installation wizard detected that you have the same or a newer version of Norton Antivirus, so NAV will be disabled in this installation".

Internet Sec. bryr jeg meg lite om, da jeg har brannmur i hardware (gjennom router), men nå sitter jeg på en maskin uten anvitirus !

Kan noen hjelpe meg?

:sad:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...