TMB86 Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Min gamle lader har tatt kvelden, og derfor er jeg på jakt etter en ny en. Men er det samme hva type lader jeg kjøper. Finner liksom ikke noen som passer min bærbare. Acer 1694. Noe som veit åssen type power tips denne pc'n bruker?
Joddleif Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Dersom PCen er kjøpt etter juli 2002 har du fem års reklamasjonsrett. Dvs at du leverer laderen til butikken og sier at den ikke fungerer, og de gir deg en ny kosnadsfritt Ta en kikk i §27 i forbrukerkjøpsloven av 2002.
TMB86 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Dersom PCen er kjøpt etter juli 2002 har du fem års reklamasjonsrett. Dvs at du leverer laderen til butikken og sier at den ikke fungerer, og de gir deg en ny kosnadsfritt Ta en kikk i §27 i forbrukerkjøpsloven av 2002. 7831558[/snapback] oij. dem skriver ett års garanti på laderen der de selger bærbare. 5år på selve pc'n, men kun ett år på laderen
Joddleif Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Garanti og reklamasjon er to forskjellige ting. Garanti er noe du får fra produsenten, mens reklamasjon er noe du har gjennom forbrukerkjøpsloven. Produsenten har kun lov å bruke ordet garanti dersom det gir deg bedre rettigheter enn du allerede har gjennom forbrukerkjøpsloven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå