Rollespilleren Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har gått over til Lyse og installerte trådløst, med et ikon nede til høyre som kaller seg Ralink Wireless LAN Card. For hver gang jeg restarter maskinen så mister jeg IP og Submask og alt det der, det står 0.0.0.0. Da må jeg altså ta Repair for å få adresser slik at jeg kan koble meg til. Det må jeg gjør for hver gang jeg starter maskinen. Prøvde å ringe Support i kveld, men jeg får opptatt-signaler. Det andre problemet, et mindre og ikke alvorlig, er at hver gang jeg starter maskinen vil jeg at jeg skal automatisk tilkobles til det nettverket som er laget for meg. I stedet for er det slik at et vindu popper opp med alle nettverkene i nærheten av der jeg bor kommer opp og jeg må manuelt velge hvilket jeg skal bruke, det synes jeg er irriterende. Help, anyone?
Rollespilleren Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Kan se ut til at jeg fikset det, bortsett fra programmet som åpnes ved restart, og det er helt unødvendig, for nå er jeg direkte koblet. Så jeg må minimisere etter hver oppstart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå