Gå til innhold

Installere XP på to maskiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en XP home cd (med SP2). Familie pcen skulle formateres og jeg la inn Xp der. Vel vitende om at jeg kom til å få denne meldingen "Aktiver innen 30 dager".

Så nå har familie pcen Xp med de oppdaterigene jeg fikk lov til å laste ned med denne "ulovlige" versjonen.

Spørsmålet er nå, kan jeg kjøpe et nytt eksemplar av XP til familien (cd og cd-key) og bare aktivere windows med den nye keyen jeg får? eller må jeg innstalere på nytt? går det ann å bruke samme cd på flere pcer bare man har foskjellige cd keyer?

Hadde vært fint om jeg kunne gjøre dette, for da slipper jeg å formatere og alt det igjen.

Noen som har noen svar?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bare jeg kjøper home edition så skal det funke? kjøpte min cd (den jeg skal instalere med) for ca 1 mnd siden, vil det da være samme versjon som den jeg kjøper til familien?

Skrevet
så bare jeg kjøper home edition så skal det funke? kjøpte min cd (den jeg skal instalere med) for ca 1 mnd siden, vil det da være samme versjon som den jeg kjøper til familien?

7825935[/snapback]

Noen som kan svare meg på dette?

Skrevet

7825935[/snapback]

Noen som kan svare meg på dette?

7827094[/snapback]

:yes::thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...