Simma89 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har en XP home cd (med SP2). Familie pcen skulle formateres og jeg la inn Xp der. Vel vitende om at jeg kom til å få denne meldingen "Aktiver innen 30 dager". Så nå har familie pcen Xp med de oppdaterigene jeg fikk lov til å laste ned med denne "ulovlige" versjonen. Spørsmålet er nå, kan jeg kjøpe et nytt eksemplar av XP til familien (cd og cd-key) og bare aktivere windows med den nye keyen jeg får? eller må jeg innstalere på nytt? går det ann å bruke samme cd på flere pcer bare man har foskjellige cd keyer? Hadde vært fint om jeg kunne gjøre dette, for da slipper jeg å formatere og alt det igjen. Noen som har noen svar? Takker for svar:)
p@ge Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 (endret) dette går helt fint, bare du kjøper de samme versjonen. lykke til Endret 29. januar 2007 av gaggen
Simma89 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 så bare jeg kjøper home edition så skal det funke? kjøpte min cd (den jeg skal instalere med) for ca 1 mnd siden, vil det da være samme versjon som den jeg kjøper til familien?
Simma89 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 så bare jeg kjøper home edition så skal det funke? kjøpte min cd (den jeg skal instalere med) for ca 1 mnd siden, vil det da være samme versjon som den jeg kjøper til familien? 7825935[/snapback] Noen som kan svare meg på dette?
p@ge Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 så bare jeg kjøper home edition så skal det funke? kjøpte min cd (den jeg skal instalere med) for ca 1 mnd siden, vil det da være samme versjon som den jeg kjøper til familien? 7825935[/snapback] Noen som kan svare meg på dette? 7827094[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå