atleau Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Ser etter en bærbar PC til ei jente for under 10.000,- . Den skal brukes til å leke seg med som hun selv sier, og bør derfor være egnet til spilling. Foretrekker også mindre/lett og "jentete" design hvis mulig. Den bør vel også være relativt støysvak og ha brukbar batteri levetid. Så på Samsung Q35 Red Core 2 Duo, men finner ingen utsalgssteder her i Norge for denne. Prisen vil sikkert også ligge litt i overkant regner jeg med! Lurte på om noen kunne være behjelpelige med å foreslå alternativ slik at jeg igjen får credit av jenta for å være en veldig hjelpsom fyr.
Te'om Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Ser etter en bærbar PC til ei jente for under 10.000,- . Den skal brukes til å leke seg med som hun selv sier, og bør derfor være egnet til spilling. Foretrekker også mindre/lett og "jentete" design hvis mulig. Den bør vel også være relativt støysvak og ha brukbar batteri levetid. Så på Samsung Q35 Red Core 2 Duo, men finner ingen utsalgssteder her i Norge for denne. Prisen vil sikkert også ligge litt i overkant regner jeg med! Lurte på om noen kunne være behjelpelige med å foreslå alternativ slik at jeg igjen får credit av jenta for å være en veldig hjelpsom fyr. 7824217[/snapback] Zepto Znote 6214W Pris: 10.295 pluss frakt Meget bra til spill, spesielt i forhold til prisen. Liten og lett, 14" og 2.3 kilo. Designet er vel ikke direkte jentete, men det er enkelt og rent. Maskinen er støysvak i mine ører, men batteritiden er ikke all verden. Rundt to til to og en halv time ved lett bruk.
Te'om Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Atleu, si i fra om hva hun ender med å gå for da, og om hun blir fornøyd
atleau Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Det vil jeg. Dama begynner å bli utålmodig, tror jeg må kjappa på med en avgjørelse før hun blir lurt av første og verste salgsmann.
lqpl Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Kanskje denne ? https://prisguiden.no/product.php?p...765&view=prices
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå