G2Petter Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Se på bildet. Hvordan kan jeg få "hovedinnholdet" og menyen til å strekke seg til bunnen av container når container er dynamisk? (Min-height).
Wizendraw Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 http://www.alistapart.com/articles/fauxcolumns/ Dette er vel standardsvaret på det spørsmålet.
G2Petter Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 (endret) Takk for tipset. Forfatteren skriver dette: Essentially, we’re making the entire page’s background color grey and tiling it vertically only (repeat-y). The 50% 0 bit refers to the positioning of the background image — in this case, 50% from the left side of the browser window (resulting in a centered image) and 0 pixels from the top. Jeg tolker det dithen at det bør være mulig å gi "0"-en andre verdier, og dermed gjøre at den første forekomsten av bakgrunnen kommer lenger ned, men det går ikke. Hvorfor? Edit: jeg vil også gjerne kunne legge til en 1px-linje på bunnen av de repeterende horisontale strekene, og gjerne litt margin og padding også. Hvordan gjør jeg det? Endret 29. januar 2007 av G2Petter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå