Gå til innhold

Får ikke opp nummer på inkommende anrop.


Anbefalte innlegg

Kjøpte en Nokia 6280 for noen måneder siden. Den har fungert greit helt til nå. Da jeg får inkommende anrop står det bare "anrop" i displayet. Får ikke opp noe nummer uansett om det er folk fra kontaktlisten eller andre som ringer. Meldinger virker greit. Forsøkte å ta ut batteri osv uten at dette hjelper. Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du bruker både sim og telefonliste samtidig, og nummerne står i begge 2 tror jeg ikke nummeret vises. Bruk kun telefon eller kun sim minne og se om det hjelper....

7827212[/snapback]

 

Legg merke til at han sa

Får ikke opp noe nummer uansett om det er folk fra kontaktlisten eller andre som ringer.

 

Ergo er nummervisning avslått. Har ingen ting med simkort eller telefonliste eller noe å gjøre. Les før man svarer ;-)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har nettopp kjøpt meg en Nokia 6290. Den har problemer med å koble enkelte telefonnummer med navnet jeg har lagret på telefonen. Selv om nummeret er lagret i kontaktlisten med et navn, kommer ikke navnet opp når personen ringer eller sender sms, kun nummeret. Dette gjelder ikke alle, kun noen av kontaktene. Utrolig irriterende! :( Noen som har vært borti dette før?

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp kjøpt meg en Nokia 6290. Den har problemer med å koble enkelte telefonnummer med navnet jeg har lagret på telefonen. Selv om nummeret er lagret i kontaktlisten med et navn, kommer ikke navnet opp når personen ringer eller sender sms, kun nummeret. Dette gjelder ikke alle, kun noen av kontaktene. Utrolig irriterende! :( Noen som har vært borti dette før?

8480329[/snapback]

 

 

Det kan hende at kontakten er både lagret på sim kort og telefon minne. Greit å bruke en av delene.

Lenke til kommentar

Du aner ikke hvor mange jeg har hjulpet med akkurat det. Hver gang påstår de at de ikke har lagret nummeret to ganger. Det første jeg gjør er å søke etter ICE. Funke hver gang ;-)

 

Grunnen til at du ikke opplevde det på Sony Ericsson k750i er fordi det bare er på Nokia telefoner det skjer. Og det har vært sånn helt siden min første Nokia jeg kjøpte i 97. Jeg har flere ganger kontaktet Nokia og tipset dem om at de bør løse det på en annen måte, og hver gang får jeg bare beskjed om at: Sånn er det bare, desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...