m0zzdart Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 (endret) hva kan jeg gjøre med 2 stk strømmforsyninger 250 pr stk? er for små for dagens maskiner. og jeg vet ikke hva jeg akn bruke de til? Endret 28. januar 2007 av m0zzdart
Changis Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 *lage en konkurranse ved aa se hvem som klarer kaste dem lengst.. *lage den om til en 12V/5V stroemforsyner (PSU pleier gi veldig konstant og ren stroem) *koble dem sammen aa bruke dem i en pc med DENNE *stille dem paa 110V aa se om du klarer aa smelle av noen sikringer (inni og i sikringsboksen) *Banke opp noen (anbefales ikke) *skru dem helt i deler, aa se om du klarer sette dem sammen igjen ved aa bruke ALLE skruene/delene *gi dem bort *knytte de til bilen til nerder som har gifta seg (istedet for blikkbokser) *skru dem fra hverandre aa lage et kunstverk *kaste dem. (el avfall leveres til el butikker, eller dumpes bak butikken hvor alt slikt rask staar *selge dem hvis du ikke liker noen av forslagene, har jeg mer paa lager
m0zzdart Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 tenkte ikke å ødellegge dem. men noe fornuftig. har en tanke på å kjøpe uv lys og koble til dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå