Gå til innhold

Asus Striker Extreme *skyhøye volt verdier*


dale

Anbefalte innlegg

Tror ikke dette er noe å bekymre seg over. Har hatt flere systemer opp igjennom årene hvor software leser helt gale verdier.  På noen fungerer det, andre ikke.

7840602[/snapback]

 

Prøver å kjøre med det nå, men når en betaler 2-3.000 for et hovedkort forventer man at en kan kunne lese av CPU temp med programvare som følger med.

 

Starter jeg asus probe II nå fyrer den opp med alarmer i hytt og pine. Samt at jeg ikke har funnet "disable errors under boot" så jeg må trykke f1 får å starte hver gang.... puhh...

 

*vente på bios*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Dette kommer faktisk til å skade ryktet til ASUS ganske ok hvis de ikke kommer med en bedre BIOS snart. Og at de faktisk må legge ut 4-5 nye BIOS før det begynner å bli rimelig stabilt tyder på litt hastverk med å få det ut på markedet. Jeg har heldigvis ikke hatt noen betydelige problemer med kortet, og er rimelig fornøyd egentlig. Men hører mye rart fra andre som har samme kortet.

 

Håper de klarer å sette sammen en stabil og god BIOS innen et par mnd så vi kan begynne å bekymre oss mer for hva vi skal bruke alle de mulighetene vi har med dette kortet til ;)

Lenke til kommentar
Må si jeg er imponert over noen som er så oppsatt på nForce/SLI at de gladelig betaler godt over 2 "laken" for noe jeg vil kalle ett uferdig produkt.  :)

7841232[/snapback]

 

Jeg bruker ikke systemet selv, men noen vil ha det "dyreste" av en del ting. :) (eller iallefall fancy komponeneter...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...