Pibeba Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Jeg har endel ting å spør om og endel andre ting jeg trenger hjelp med så her er det: Jeg har løpt litt rundt å gjort endel oppdrag men kommer aldri videre! I Varant har jeg vært i forskjellige bye, henta kappa i tempelet drept noen orker osv... I Nordmar har jeg tømt gruva får oker i Hammer Clan, funnet xardas, drept The White Ripper og endel andre oppdrag. Så kommer det i Myrtana: jeg har tømt Ardea, Gotha, Montera, Vengard (Og alt utenfår Vengard) og Cape Dun får orker. I Vengard har jeg 75 i reputasjon, i Reddock ar jeg 80. jeg har funnet noen av flammebegerene får milton men mangler endel. jeg har henta Lie fra Fire Clan å vi to har drept kongen. Jeg kommer liksom ikke videre fra dette. Jeg regner med at 80 i repustasjon skulle være nok til at de vill stolt på meg 50% iallefall men meida, får ikke kjøpt noen armor i reddock ( altå hevy rebelsarmor eller paladin armor) I Vengard er det helt tomt får orker å det er helt tomt på yttersida men de vil fårstatt ikke ta vekk the barrier rundt byen. så spørsmålene er vell disse: 1. hvor mye me må jeg gjøre får å få bedre armor i reddock? 2. Hva må til får at folkene i Vengard skal heve the barrier rund byen? 3. hvor finner jeg flere flammebegeret 4. hvordan komme videre i spillet? Trenger virkelig hjlp å takker får svar! Endret 28. januar 2007 av Pibeba
Mit Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 (endret) 1. For og kjøpe bedre rebel-armor må du ha 50 (eller 75?)% rep. med Rebels, hva du har i reddock spiller liten rolle. 2. Her kan jeg ta veldig feil men er ikke det når Myrtana er frigjort? altså når questen Liberate Myrtana er gjort, mener og huske det fra et sted 3. Her er et kart med plasering til alle 12 Fire Chaliches: http://forum.worldofplayers.de/forum/attac...tachmentid=6831 edit: http://img148.imageshack.us/img148/3033/at...nt14636bih9.jpg 4. tja, det er nok mye, gjør quests, ganske sikker på at du har mange ugjorte en ting er jo og finne de fem Adanos-artifactsa, deretter må du vel velge om du skal følge Innos eller Beliar (har ikke komme så lagt sjøl ennå men tror det er sånn) Men jeg skjønner ikke at du ville drepe King Rhobar selv om han kasta deg inn i VoM i 1'ern, Det blir liksom feil synes nå jeg, i hvertfall om du skal jobbe for rebels som det høres ut som du skal Endret 29. januar 2007 av Mitjmannen
Pibeba Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 1. For og kjøpe bedre rebel-armor må du ha 50 (eller 75?)% rep. med Rebels, hva du har i reddock spiller liten rolle. 2. Her kan jeg ta veldig feil men er ikke det når Myrtana er frigjort? altså når questen Liberate Myrtana er gjort, mener og huske det fra et sted 3. Her er et kart med plasering til alle 12 Fire Chaliches: http://forum.worldofplayers.de/forum/attac...tachmentid=6831 edit: http://img148.imageshack.us/img148/3033/at...nt14636bih9.jpg 4. tja, det er nok mye, gjør quests, ganske sikker på at du har mange ugjorte en ting er jo og finne de fem Adanos-artifactsa, deretter må du vel velge om du skal følge Innos eller Beliar (har ikke komme så lagt sjøl ennå men tror det er sånn) Men jeg skjønner ikke at du ville drepe King Rhobar selv om han kasta deg inn i VoM i 1'ern, Det blir liksom feil synes nå jeg, i hvertfall om du skal jobbe for rebels som det høres ut som du skal 7819111[/snapback] hvem gir meg oppdraget om å frigjøre myrtana? du skjønner de at jeg har tatt alle byene nå så det ville vert greit å fått et oppdrag som allerede er gjort
Mit Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ja beklager sent svar men jeg tror jeg vet det nå. Du får den questen av Innos-shrine'en i Monestary oppe i Nordamar. først må du ha alle fem Artifacts of Adanos (de skal vel leveres til Innos (?)) hva annet som kreves for og gjøre det vet jeg ikke men test det. jeg vet ikke om det at du drepte King Rhobar påvirker dette men det finner du ut av. Kunne sikkert ha kommet med et bedre svar men favorittsia mi er nede for øyeblikket
GothicGuy Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ja beklager sent svar men jeg tror jeg vet det nå.Du får den questen av Innos-shrine'en i Monestary oppe i Nordamar. først må du ha alle fem Artifacts of Adanos (de skal vel leveres til Innos (?)) hva annet som kreves for og gjøre det vet jeg ikke men test det. jeg vet ikke om det at du drepte King Rhobar påvirker dette men det finner du ut av. Kunne sikkert ha kommet med et bedre svar men favorittsia mi er nede for øyeblikket 7885367[/snapback] Har vi samme "favorittside"? g3.no.game-host.org\? Jo du får free myrtana fra Innos etter du har funnet de fem artifactene av adanos. For å komme videre kan du jo begynner å raide litt i ørkenen rundt templene. Det er en god del å gjøre der for å si det sånn. Dessverre tviler jeg på at de hever barriern rundt Vengard, muligens men ikke som jeg husker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå