mathias91 Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Hei, jeg har lenge lurt på å kjøpe meg en warserver til spillet counter strike 1.6. Det jeg lurer på er hvor jeg skal bestille fra. mvh Mathias
Luchy Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Siden denne posten er feilpostet har jeg rapportert det til en moderator så posten din vil bli flyttet til rette plass. Om det finnes en tråd om dette vet jeg ikke, men du kan alltids ta en liten titt her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=176
Didrik_AK Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Gamesource er skikkelig flinke på servere og har extrem bra kunesupport Gamesource er langt fra de største men har sinnsykt stabile servere send dem en mail så får du vite mer
xD^^ Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Vil anbefale Mbit.no på det sterkeste. Helt klart de mest seriøse og beste når det gjelder spillservere. Endret 29. januar 2007 av NorthGarden
-Olsen- Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Hvorfor ikke bygge en selv? mye billigere da. Grave opp gamle deler som samler støv, slenge inn en linux distro, og legge inn cs 1.6 dedicated server. Fungerer ypperlig for meg, maks 8 spillere da på grunn av nettlinje og dårlige komponenter. Har vel pentium II/III, og 256 mb ram hvis jeg ikke husker veldig feil. Men holder for små spillergrupper. Kjører slackware med bare kommandolinje, styrer den via ssh over nettverk. (kjører uten skjerm) Endret 30. januar 2007 av bn_olsen
xD^^ Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Er ikke alle osm orker å stresse med det, og det er vel ikke så mange som har god nok linje til akseptabel ping. Hvis man først skal bestille server så burde man iallefall få såpass kvalitet at man kan bruke serveren.
mathias91 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Jeg vil helst ikke betale så altformye. Noen som vet hvor jeg kan bestille vt-server med sms-betaling/payex? Går det and å betale ws med sms/payex?
mathias91 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Hvorfor ikke bestille en selv? mye billigere da. Grave opp gamle deler som samler støv, slenge inn en linux distro, og legge inn cs 1.6 dedicated server. Fungerer ypperlig for meg, maks 8 spillere da på grunn av nettlinje og dårlige komponenter. Har vel pentium II/III, og 256 mb ram hvis jeg ikke husker veldig feil. Men holder for små spillergrupper. Kjører slackware med bare kommandolinje, styrer den via ssh over nettverk. (kjører uten skjerm) 7826706[/snapback] Hvordan kobler du til uten skjerm? Og hva har du i ping osv..
-Olsen- Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Hvorfor ikke bygge en selv? mye billigere da. Grave opp gamle deler som samler støv, slenge inn en linux distro, og legge inn cs 1.6 dedicated server. Fungerer ypperlig for meg, maks 8 spillere da på grunn av nettlinje og dårlige komponenter. Har vel pentium II/III, og 256 mb ram hvis jeg ikke husker veldig feil. Men holder for små spillergrupper. Kjører slackware med bare kommandolinje, styrer den via ssh over nettverk. (kjører uten skjerm) 7826706[/snapback] Hvordan kobler du til uten skjerm? Og hva har du i ping osv.. 7833252[/snapback] forresten.. skrev bestille istedenfor bygge.. noe som selvfølgelig var helt feil.. (lese og skrive to forskjellige ting samtidig blir krøll) Som sagt, serveren kjører linux kommandolinje... Satt opp ssh, slik at den kan fjernstyres.. (får opp kommandolinjen på andre pcer) så da er det jo bare å la den gå uten skjerm, med tanke på at du kan styre den på helt samme måte utenfra.. Min står bare bak en sofa . Kjører fint 8 personer med 30 i ping.. jeg sitter på 5 eller noe, så har litt overtak er litt usikker på om det er rammen, eller loinja som kveles etter disse spillerne MvH Bjørnar (tar forbehold om småfeil)
xD^^ Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Går det and å betale ws med sms/payex?Nei, det tror jeg ikke. Kun SMS-servere. Andre servere får du faktura på i posten.
mathias91 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Kjører fint 8 personer med 30 i ping.. jeg sitter på 5 eller noe, så har litt overtak er litt usikker på om det er rammen, eller loinja som kveles etter disse spillerne Hmm.. Hardware du har da? Hvor bra linje har du? Unødvendig quoting fjernet av moderator JohndoeMAKT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå