Dryzz Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Har søkt etter lignende poster, men fant ingen... Men om det skulle vise seg å allikvel være en så beklager jeg for dobbelposting... Men problemet viser seg å være det at hver gang jeg skal lage en server eller joine en i offline steam mode (LAN), står det der å laster opp til 90% før det kaster meg ut på skrivebordet, etterfulgt av en feilmelding som forteller med at hl2.exe har kommet over problem og må lukkes... Noen som har noe svar på dette? Sitter på et lukket nettverk, så jeg får sjeldent spillt på internett (noe jeg er nødt til å komme meg bort fra internatet for..) noe som gjør dette ekstra frustrerende...
DerNoOb Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Broren min hadde det problemet. Han skrev bare -DXlevel 70 i "set launch options" for CS:S så funket det;) Men husk å sette ned alt av grafikk på det laveste, også kan du skru det opp til det du vil ha senere...
Dryzz Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 hmm, prøvde det nå, men ser ikke ut til å funke... Veit du om han kan ha skrevet noe inn i filene på spillet, som man gjør med consollen? :S
Jooakim Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Du kan prøve å søke på http://supportwiki.steampowered.com, og hvis du finner en artikkel der, så kan du skrive ":no" bak, for å se om den er oversatt til norsk. Hvis du ikke finner noe, anbefaler jeg å spørre på http://support.steampowered.com :] Endret 11. mars 2007 av Sipi
Dryzz Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 Noen som har funnet ut av dette? Frustrasjonen stiger og jeg finner enda ikke ut av dette...
Davenci Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Har akkurat samme problemet som deg, kjøpte cs:s for noen dager siden men er umulig å spille dritet siden jeg blir kastet ut hver gang jeg prøver å komme meg inn på en server. Får akkurat samme feilmelding som deg.
Dryzz Skrevet 6. april 2007 Forfatter Skrevet 6. april 2007 fikk noe tips om at det kunne være noe med Datacache, men har ikke fått testet det enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå