Gå til innhold

CS:S problem (hl2.exe)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt etter lignende poster, men fant ingen... Men om det skulle vise seg å allikvel være en så beklager jeg for dobbelposting...

Men problemet viser seg å være det at hver gang jeg skal lage en server eller joine en i offline steam mode (LAN), står det der å laster opp til 90% før det kaster meg ut på skrivebordet, etterfulgt av en feilmelding som forteller med at hl2.exe har kommet over problem og må lukkes...

Noen som har noe svar på dette?

Sitter på et lukket nettverk, så jeg får sjeldent spillt på internett (noe jeg er nødt til å komme meg bort fra internatet for..) noe som gjør dette ekstra frustrerende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Broren min hadde det problemet. Han skrev bare -DXlevel 70 i "set launch options" for CS:S så funket det;) Men husk å sette ned alt av grafikk på det laveste, også kan du skru det opp til det du vil ha senere... :thumbup:

Skrevet

hmm, prøvde det nå, men ser ikke ut til å funke... Veit du om han kan ha skrevet noe inn i filene på spillet, som man gjør med consollen? :S

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har akkurat samme problemet som deg, kjøpte cs:s for noen dager siden men er umulig å spille dritet siden jeg blir kastet ut hver gang jeg prøver å komme meg inn på en server. Får akkurat samme feilmelding som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...