DaJev Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 hei jeg har lastet ned en gjestebok script men i readme.txt står det Usage: php addentry.php [name] [country] [message] ex: php addentry.php Robert UK hello så hvordan skal jeg bruke dette? jeg har en webhost som støtter php.
Gjest Slettet+142 Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 du kan benytte deg av GET.. addentry.php: PHP <?php $name = $_GET["name"]; $country = $_GET["country"]; $message = $_GET["message"]; echo "Navn: {$name} <br />"; echo "Land: {$country} <br />"; echo "Melding: {$message}"; ?> og når du skal kjøre skript: php addentry.php?name=Mariyo&country=Norway&message=Hei+Jeg+heter+Mariyo+og+kommer+ifra+Norge + = mellomrom
Ståle Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg skjønte ikke helt spørsmålet ditt engang.. Kan du legge ut koden?
Gjest Slettet+142 Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 (endret) det nærmeste du kommer parametere i php er vel GET eller ved å lage egne koder som f.eks index.php/Mariyo/Norway/Hallo.. eller? Endret 28. januar 2007 av Slettet+142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå