Gå til innhold

MX518 oppløsning litt for ivrig


Anbefalte innlegg

Jeg har en MX518 mus som jeg er veldig fornøy med, men har ett lite og irriterende problem.

 

Jeg er ikke interessert i å endre oppløsnngen på musen, så i Setpoint softwaren har jeg satt de tre ekstra tastene med musehjulet til å emulere tastetrykk i steden for standardfunksjonene.

 

Dette fungerer greit nok, men dessverre så endrer den oppløsningen på musen i TILLEGG til å emulere tastetrykk. Dette er mildt sagt irriterende.

 

Noen som vet hvordan dette kan fikses?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var det prøvd, med nøyaktig samme resultat.

 

Jeg spiller World of Warcraft og bruker minus-knappen til å sende demonen min ut for å angripe (emulerer ALT+Y), men samtidig så blir også musemarkøren mye tregere å flytte. Er nødt til å trykke på pluss-knappen (ALT+T) for å rette på dette, men den er satt til å komme meg opp på ridedyret mitt.

Knotete...

 

Har prøvd med musen i en annen USB port uten bedring.

Lenke til kommentar
Da var det prøvd, med nøyaktig samme resultat.

 

Jeg spiller World of Warcraft og bruker minus-knappen til å sende demonen min ut for å angripe (emulerer ALT+Y), men samtidig så blir også musemarkøren mye tregere å flytte. Er nødt til å trykke på pluss-knappen (ALT+T) for å rette på dette, men den er satt til å komme meg opp på ridedyret mitt.

Knotete...

 

Har prøvd med musen i en annen USB port uten bedring.

7814943[/snapback]

 

 

Hei!

 

Har akkurat samme mus som deg og etter mange timer med irritasjon og testing har jeg funnet en løsning på problemet.

 

Gå til innstillinger for musen under ikonet "sjakk"

 

Spillgjenkjenning: denne boksen skal det ikke være kryss i!

 

Hastighet og akselerasjon: Bruk setpoint

 

Voila :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...