clavicula Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Kjøpte en ny pioneer bilstereo med bluetooth. Dette gjorde at jeg kunne koble mobilen via blåtann til stereoanlegget, og koblet en mikrofon inn i stereoen. mikrofonen er festet i taket. Dermed hadde jeg en utmerket handsfree, som jeg kunne styre via fjernkontroll på rattet. Hele greien ble installert av selger i butikken hvor jeg kjøpte det. En veldig god butikk for øvrig. Men når noen ringer meg, kobler jeg stereoen over på telefon, men likevel har jeg problemer med å kommunisere med andre pga utrolig mye støy. Faktisk synes de i den andre enden at det hele blir ekstremt ubehagelig da det piper og skurrer noe fælt. Hva er gale?? Jeg kan ikke se at noe er gale.
grebnord Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Hei. Siden du kjøpte dette nytt, montert fra butikk, har du reklamasjons frist og garanti tid. Kontakt butikken og forklar de saken! Ja eventuelt kan du jo ringe de fra bilen så hører de hvaproblemet er Det er selvfølgelig en signalfeil eller forstyrrelse i blåtann signalene.. Det kan være en "lekasje" fra bilens instrumenter, men det er mest trolig noe feil på installert utstyr.. Greb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå