Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer med asus p5b -e


Anbefalte innlegg

hei har anskaffet meg nytt hk, cpu og ram og under innstallasjon av drivere til p5b -e hovedkortet rebooter maskinen og det kommer opp meny hvor man skal sette inn en floppy disk for å installere noe man har 4 valg(freedos installering av raid etc), men jeg har ikkje floppy disk så jeg trykker abort og da låser maskinen seg og man får bare :

xxcopy ==freware== ver. 2.92.6 ©

noen som har dette kortet og har noen råd?

 

edit: dooh, fikset det, denne tråden kan slettes...

Endret av pydi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kommer opp fordi den installasjons cden er bootbar, så bare start maskinen på nytt etter at cd'en er ute av spilleren din. Så dropper den dette og går inn i windows /hvis det er det du bruker da selvfølgelig.

 

Jeg funderte over dette selv, når jeg bygde en maskin med et P5B kort i går :)

 

Når du bruker cden i windows for å installere ting fra cden så det det bare å ta ut cden når maskinen booter, og så putte den inn igjen.

 

EDIT: Hvis du lurer på hva det som kommer opp, så er det drivere som kortet trenger for å kunne benytte seg av noen RAID greier...

Endret av chr1st3r
Lenke til kommentar
Dette kommer opp fordi den installasjons cden er bootbar, så bare start maskinen på nytt etter at cd'en er ute av spilleren din.  Så dropper den dette og går inn i windows /hvis det er det du bruker da selvfølgelig.

 

Jeg funderte over dette selv, når jeg bygde en maskin med et P5B kort i går :)

 

Når du bruker cden i windows for å installere ting fra cden så det det bare å ta ut cden når maskinen booter, og så putte den inn igjen.

 

EDIT: Hvis du lurer på hva det som kommer opp, så er det drivere som kortet trenger for å kunne benytte seg av noen RAID greier...

7805798[/snapback]

 

ok, får ta ut cd'en da... takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...