Luhr Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Formaterte nylig og skulle innstallere lyd driverne mine, men problemer skulle vise seg å komme Når jeg var ferdig med å formatere lasta jeg ned noe Realtek HD lyddrivere som jeg hadde tror d var di samme som jeg hadde tidligere, men under innstallasjonen kom d opp ERROR "Installation Unsuccsesfull" og dette gikk jo da som sagt tydligvis ikke, men kan jeg bruke noen andre lyddrivere ? Noe som gjør at jeg kan få lyd igjen ? Takker for ALLE svar <3 om det er noe som er uklart bare spør!
Asstroll Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Formaterte nylig og skulle innstallere lyd driverne mine, men problemer skulle vise seg å komme Når jeg var ferdig med å formatere lasta jeg ned noe Realtek HD lyddrivere som jeg hadde tror d var di samme som jeg hadde tidligere, men under innstallasjonen kom d opp ERROR "Installation Unsuccsesfull" og dette gikk jo da som sagt tydligvis ikke, men kan jeg bruke noen andre lyddrivere ? Noe som gjør at jeg kan få lyd igjen ? Takker for ALLE svar <3 om det er noe som er uklart bare spør! 7803344[/snapback] Se om du finner andre versjoner av driverne, har hatt det samme problemmet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå