erre89 Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hei! Jeg får ikke til slå på den... Jeg trykker på knappen, så slår den på og etter 15sek slår den av seg selv:/ Jeg har kjøpt ny strømforsyning, hovudkort.. Men det ga ingen forandring.. hva kan vere problemen?
Rambodo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hva er det du ser på skjermen da? Ser du at windows laster seg eller er skjermen sort?
Sceolan Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hei! Jeg får ikke til slå på den... Jeg trykker på knappen, så slår den på og etter 15sek slår den av seg selv:/ Jeg har kjøpt ny strømforsyning, hovudkort.. Men det ga ingen forandring.. hva kan vere problemen? 7801263[/snapback] Du har koblet alle ledningene til PSU da? Tenker spesiellt på den lille ekstra firkanta 12v saken til hovedkorte, fordi det var akkurat det som skjedde på en pc her da jeg prøvde å starte den uten den i. Eller, gikk ikke fullt 15 sek da men.
erre89 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Jeg får ikke noen på skjermen.. Kan desverre ikke gå inn på bios.. Men jeg har koblet til alle ledningen til PSU, Panel osv..
doit Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Gir dataen din fra seg ett "pip" i begynnelsen når du starte pc'en? Om den ikke gjør det, så vil jeg tror det er noe med Minnet, funker ikke minnet så kommer du ikke særlig langt, bare svart skjerm. Går ut ifra du ikke har rørt så mye på minnet. Er det ny PC, selvbygd? Gjorde du noe spesielt før du fikk dette problemet? Har du rørt noe inni maskinen kort tid før maskinen svikta? Det hjelper mye med slik info
erre89 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Gir dataen din fra seg ett "pip" i begynnelsen når du starte pc'en?Om den ikke gjør det, så vil jeg tror det er noe med Minnet, funker ikke minnet så kommer du ikke særlig langt, bare svart skjerm. Går ut ifra du ikke har rørt så mye på minnet. Er det ny PC, selvbygd? Gjorde du noe spesielt før du fikk dette problemet? Har du rørt noe inni maskinen kort tid før maskinen svikta? Det hjelper mye med slik info 7801644[/snapback] Aldri hatt noen problem før... Den er 2år gammal og er selvbygd.. Den gir fra seg ett "pip" i begynnelsen når starte pc'en.. Men det gir fortsatt svart skjerm, men en gang i mellom tida kom skjermen fram.. Jeg gjorde ingen spesielle ting før jeg fikk dette problemet, så jeg bare spilte wow.. Og jeg har ikke rørt noe inni maskinen kort tid før maskinen svikta:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå