Lukilock Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Hallo! Nå trenger jeg nye slalomsko fant jeg ut. De "gammle" har blitt alt for små i løpet av sommer`n/høsten/vinter`n... Jeg har veldig store bein, bruker 46 bare i sommersko, så må vel oppi 47-48 i slalomsko vis jeg skal ha plass til ullsokk. Noen som har noen tips?.. Vil maks bruke 1300-1500kr på skoene.. Sempron
Mar1us Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Hallo! Nå trenger jeg nye slalomsko fant jeg ut. De "gammle" har blitt alt for små i løpet av sommer`n/høsten/vinter`n... Jeg har veldig store bein, bruker 46 bare i sommersko, så må vel oppi 47-48 i slalomsko vis jeg skal ha plass til ullsokk. Noen som har noen tips?.. Vil maks bruke 1300-1500kr på skoene.. Sempron 7790439[/snapback] sjekk denne tråden om det.. Ikke lås deg til merke, men prøv til du finner noe du liker. Jeg er forøvrig i mot ullsokker av typen lest/raggsokk i slalåmstøvler..
Lukilock Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 Hallo! Nå trenger jeg nye slalomsko fant jeg ut. De "gammle" har blitt alt for små i løpet av sommer`n/høsten/vinter`n... Jeg har veldig store bein, bruker 46 bare i sommersko, så må vel oppi 47-48 i slalomsko vis jeg skal ha plass til ullsokk. Noen som har noen tips?.. Vil maks bruke 1300-1500kr på skoene.. Sempron 7790439[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor sjekk denne tråden om det.. Ikke lås deg til merke, men prøv til du finner noe du liker. Jeg er forøvrig i mot ullsokker av typen lest/raggsokk i slalåmstøvler.. 7790633[/snapback] Merke driter jeg i bare det passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå