Moped321 Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Noen som kan å indentifisere noen ved hjelp av reg.nr. på bil o.l. ??
Dernel Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 ja, med registreringsnummer på bilkan du hvertfall spore folk. sikkert mange andre ting og. Læreren vår sa du ikke skulle legge ut personlige opplysningner på nettet.f.eks tlfnummer. fødselsdatoetternavn, personnummer
Dernel Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg vet det, har selv fødselsdatoen min der ute. Men hva så om de vet litt om andre folk? De kan jo ikke gjøre noe... eller?
Moped321 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 nei tviler. men liksom viss en skummel syko seriemorder finner det og vil drepe deg, så kan han finne ut hvor du bor
Dernel Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 lol ja er sant det, men hvis han kommer hit dreper jeg han først!
Fruktkake Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Er det så farlig da, såfremt du ikke er kriminell? Skriver du ned bilnummeret kan du banke på i bilvinduet og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå