Mr. Bojangles Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Hei Har et lite stort problem her. Etter å ha formatert pc'en med recovery disken jeg fikk med har den begynt å skape seg og nekte å spille dvd'er (både filmer og software). Den viser kun standard cd-ikon i "Min datamaskin" og det virker som den ikke forstår at det står en dvd inni. Pc'en er en LG LW20 og spilleren er en "Matshita UJ-822". Finner ingen drivere hverken hos LG eller på andre sider. Noen som vet? Jeg har BTW lagt inn alt av drivere og software jeg fikk med pc'en Takker
Kjekssjokolade Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Her , last ned firmware, oppdater til nyeste...si om det funker etterpå...din DVD sak ligger lengre ned på denne siden, bruk den midterste avlange saka på musa di til hurtig og presis navigering nedover denne siden
Mr. Bojangles Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 Takker Hvordan laster jeg ned, får ikke opp noen link (bare beskrivelse etc.). Må jeg være medlem eller?
Kjekssjokolade Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Takker Hvordan laster jeg ned, får ikke opp noen link (bare beskrivelse etc.). Må jeg være medlem eller? 7793318[/snapback] Det vet jeg ikke, googlet det bare for deg
Mr. Bojangles Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Tok å formaterte hele greie og brukte en nyere versjon av oppdateringsprogrammet til LG, samt la inn alt av drivere før jeg la inn andre programmer. Ser ut som det var det som skulle til Fant ut at DVD-spilleren er støttet orginalt i XP, hvis noen andre sliter med det samme. Takker til alle som prøvde å hjelpe meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå