Flakkmeister Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Hei, må ha meg et nytt blåtann-headsett siden det gamle er helt håpløst og kobler seg fra osv. Må ha et som fjerner bakgrunnsstøy bra og som sitter godt rundt øret, helst uten sånn "plugg" inn i øret (synes det kiler så jævli) Logitech Mobile Pro virker midt i blinken (http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/NO/NO,CRID=2193,CONTENTID=11040), eneste er at det kanskje virker litt stort da men.. Noen som har erfaringer med dette? Har hørt rykter om at det bruker teknologi som det amerikanske forsvaret bruker for støyreduksjon, stemmer dette? mvh
Flakkmeister Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 (endret) Vel, kan ihvertfall legge til èn erfaring! Ørebøylen er skrøpelig, så ikke prøv å bøy og tilpass den øret slik som jeg prøvde, det gikk ikke så bra *knekk*! Trodde den var elastisk som på mitt forrige HS, men det er et fjærsystem istedetfor. Ødela det før jeg fikk tatt det ordentlig i bruk Anyway jeg lima det så det holdt en kveld på jobb, og det fungerte veldig bra ellers, bortsett fra at det ser litt geeky ut da. Veldig god lydkvalitet begge veier, satt med musikken på full guffe og man hørte meg fortsatt Håper jeg får nytt på garantien, hvis ikke så kjøper jeg nok samme igjen. Endret 29. januar 2007 av Magnalf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå