Gå til innhold

Nytt strategispill - Er warcraft 3 for gammelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan anbefale deg spill som:

- Rise of Nations

- Red Alert 2

- Age of Empires 2

- Og de øvrige spillene i Command and Conquuer serien og Red Alert serien

- Warcraft 3 skal vel også være veldig populært, og det er vel det spillet som har flest online spillere av de jeg har listet opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Warcraft 3 er fortsatt tøft. Også de filmene! Etter å ha runnet en kampanje er det ingenting som er så deilig som å se dem. Animasjonsvidundere :love:

Kampen om midgard er utrolig tøft det og. Særlig liker jeg at det er en del helter og kuriositeter på slagmarken med en hel bråte eksotiske evner. Kan ikke noe for det, synes bare det er hensynsløst festlig å slenge en bataljong i været med en trollmann. :p Per idag det stratergispillet jeg spiller mest.

Så er det selvsagt gode gamle C&C Generals og Zero hour. Fortsatt flott.

Jeg synes Age Of Empires 2 "går litt for mye på skinner". Kan egentlig si det samme om 3'eren. Selvsagt spillbare, men anbefaler de 3 nevnt over.

Endret av ElderScrollsinisten
Skrevet
tror fortsat det er få strategispill hvor det går fortere å finne online motstandere en i WC III.  warcraft III til 2x89 kroner er etter min mening et av de beste spillkjøpene du kan gjøre.

7796454[/snapback]

Støttes, både ladder og DOTA er utrolig populært, og balansert. Spiller mye DOTA selv, kan jo reklamere for www.dota-league.com Som gjør DOTA spilling mye enklere :)

Løp og kjøp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...