Rollespilleren Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jeg så flere store guilder som farmer HEDs før TBC kom som hadde sine medlemmer full set items og andre ting de måtte trenge for å være best. Dermed startet disse guildene å selge BoP items til non-members med mye fortjeneste. Hva tenker disse folkene som lot seg lokke av slikt nå i ettertid? Selv var jeg altfor opptatt med BGs.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 De tenker nok at de hadde det moro. Er jo kjekt å skaffe seg litt bra gear hvis du ikke klarer å skaffe det et raide-guild.
John Keats Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Hadde jeg ikke hatt et guild hadde jeg nok kjøpt gear kun for å se contentet
Lednar Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Glad jeg skaffet meg en avtale om å være med å raide i MC/BWL/AQ20. Så fikk litt gear mot CKP(Noe ala det samme som DKP).
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg tenker egentlig mer på alle som har inverstert snart to år i å raide for å få items som nå er nær sagt verdiløse, sett oppimot item drops i Outlands. Tror det er litt kjiipere å se tilbake på å ha tatt en boss uttallige ganger, for så å få det man ville ha, og så se green drops i Outlands som er bedre.
John Keats Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 (endret) Jeg tenker egentlig mer på alle som har inverstert snart to år i å raide for å få items som nå er nær sagt verdiløse, sett oppimot item drops i Outlands. Tror det er litt kjiipere å se tilbake på å ha tatt en boss uttallige ganger, for så å få det man ville ha, og så se green drops i Outlands som er bedre. 7787671[/snapback] Så mens vi løp rundt og dengte bosser i naxx og hadde det dritmoro så løp mange andre rundt og wipa med PUG's i UBRS... Neste expansion vil jo det samme skje, skal du basere spillinga på dette vil du jo aldri komme lengre enn PUG's.. Endret 24. januar 2007 av Smeagoldfish
ulrikft Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 "aldri lenger enn" pugs er jo det storparten av spillerne som spiller wow har tid til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå