DaXoN Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg er fantastisk snill mot nybegynnere i WoW, jeg var selv en nybegynner i WoW for en stund siden og spurte sikkert masse dumme spørsmål selv. Men nå snakket jeg ikke om hans spørsmål(som forsåvidt heller ikke var et dumt spørsmål) men hvordan han oppførte seg etterpå da han hadde fått et svar. Jeg føler også at han hetser meg (blant annet med hvordan han misbruker mitt nick), skal det også tilgives fordi han er ny? Og jeg sier bare at det ikke er meg å være falsk og superkjempesnillogsøt koz klemz mot en bruker bare fordi han er ny. Ingen forskjellsbehandling med andre ord. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alt ovenfor er tull. Jeg er perfekt og altvitende, hold kjeft og bøy deg i mitt støv. 7798936[/snapback] tråden er full av offtopic,men må bare skrive mitt sist innlegg.. når har jeg missbrukt ditt??i såfall så må du ha missforstått.. jeg forbinner nicket ditt me kung fu eller hva det enne heter.. så kan ikke skjønne hvor du har tom fuck you i fra.. å jeg mener ikke jeg har oppført meg dårlig,vet ikke hvorfor du har tatt deg nær av noe av det jeg har skrivd..? det eneste jeg ikke likte er som sagt at du mente jeg hadde fått godt nok svar og ikke trengte noe bedre..å i tillegg kverulerer videre om at jeg har fått godt nok svar.. skjønner egentlig ikke hvorfor admin tilatter slik offtopic 7801894[/snapback] fordi admin er onde og liker og se oss plage værandre :=)
.tomf Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 tråden er full av offtopic,men må bare skrive mitt sist innlegg..når har jeg missbrukt ditt??i såfall så må du ha missforstått.. jeg forbinner nicket ditt me kung fu eller hva det enne heter.. så kan ikke skjønne hvor du har tom fuck you i fra.. å jeg mener ikke jeg har oppført meg dårlig,vet ikke hvorfor du har tatt deg nær av noe av det jeg har skrivd..? det eneste jeg ikke likte er som sagt at du mente jeg hadde fått godt nok svar og ikke trengte noe bedre..å i tillegg kverulerer videre om at jeg har fått godt nok svar.. skjønner egentlig ikke hvorfor admin tilater slik offtopic 7801894[/snapback] Jeg føler at du misbruker nicket mitt ved å konsekvent skrive TomFU og ikke TomFu. Og slikt treffer jo meg midt i hjertet. At du selv ikke mener at du oppførte deg dårlig er jo logisk, "gjerningsmannen" sier vanligvis ikke at han skyldig? Jeg kverulerte forresten ikke noe videre om at jeg synes det var et godt nok svar. De angrep min mening og jeg forsvarte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå