Kjekssjokolade Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Sniper på karkand. Alltid mange kills å få området rundt Hotel, ved hjelp av claymores. 7804735[/snapback] Den var god
ATI vs GeForce Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Som hintet til tidligere her, så er granater veldig effektivt hvis du treffer de rette plassene. Medic er også en fordel siden du da reviver folk som er så dumme å løpe på APM eller rett inn i en granatstorm. Dette tjener du da også mye lettjente poeng på. Sleng fra deg medic bager mange plasser slik at du for healing point hvis noen healer seg ved den. Kom deg litt opp i høyden på plasser hvor det er mye granater og sleng ned granater derfra. Evt campe litt. HAr også erfart at det nesten er bedre å være litt offansiv fremfor defansiv på karkand for eksempel. De rundene jeg kommer på førsteplass er de jeg er mest aggresiv på for å si det slik. Jeg kaster granater og løper inn i klynga og spytter ut hele magasinet på folk. Løper ut igjen, reloader, og gjør det samme igjen. 7804581[/snapback] Og det ender med en accuracy på 1% Jeg foretrekker Ghost town fremfor Karkand. Det er større muligheter for å snike seg inn bakfra og i tillegg er det kortere mellom flaggene. Men du som skulle vedde! Er det lov å være commander? Endret 27. januar 2007 av ATI vs GeForce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå