onkelgrå Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Hei, jeg har mange ntsc-dvd'er og er på utkikk etter en tv til ca 10.000 Dvd-spilleren blir en Philips DVP5960 Bør jeg kikke etter en tv som eksplisitt støtter ntsc eller tar dvd-spilleren seg av ntsc-til-pal signaler? Takker for råd!
Pingla Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 De fleste TV'er i dag støtter vel NTSC som TV-standard, dessuten så står det i Produktguiden at spilleren takler PAL og NTSC. Vil da tro at den kan konvertere til "NTSC on PAL" slik som min 6-7år gamle Phillips-spiller kan.
overLoad Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Såfremst du ikke bruker s-video kabel eller scart så er det ingenting som heter NTSC/PAL Kjører du HDMI eller komponent er fargene separert på forhånd (slik de er på platen) http://www.hjemmekino.no/guide/tvsystemer.asp
onkelgrå Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 (endret) Aha... ja det blir HDMI så da er det nok ikke noe å bekymre seg for. Takker og bukker! Endret 21. januar 2007 av onkelgrå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå