Fossern Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Hei, jeg ser etter nytt kompaktkamera og sitter igjen med to alternativer. Canons ixus 850 IS og Panasonics Lumix DMC-LX2. Noen som har noen erfaring med disse merkene?? Vil sannsynligvis bruke kameraet en del til naturfotografering når jeg ikke får tatt med meg SLR'n. M
Black Star Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 To ganske forskjellige kamera du har valgt deg ut der. Fordeler med Panasonic Lumix LX2: -Vidvinkel (28mm), men kun i Widescreen-modus (16:9) -Meget god, Leica-lisensiert optikk -Optisk bildestabilisator -Mulighet for å velge mellom 16:9, 3:2 og 4:3 sideforhold med en knapp på objektivet -Mange manuelle muligheter -Solid bygget -Stilig, semi-retro design Fordeler med Ixus 850IS: -Lavere støynivå enn LX2 -Vidvinkel (28mm), også i 4:3 modus -Optisk bildestabilisator -Velkjent og god Canon-optikk -Mindre og nettere å ta med seg enn LX2 -Optisk søker Dette var veldig raskt listet opp. Det er sikkert ting jeg har oversett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå