Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

vente 15 sec på .tk domene ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du kan jo bruke en vanlig ad blocker det hjelper riktig nok bare deg da... reklame er jo dems måte og tjene in hosting kostnandene.

 

domene er jo ikke så dyrt i utgangspunktet da... jeg betaler 95kr året for mitt domene.. det tar jeg meg råd til for og si det sånn :p besøk www.domeneshop.no de selger flest domener i norge. de har også et glimrende brukersystem. Koster litt ekstra hvis du vil at de skal hoste domene ditt for deg... søk etter en graits dns hosting tjeneste og du har domene for 95kr året ;)

Lenke til kommentar

Fra www.tk

 

Why is it free?

 

Simple: you get a free domain name, we'll put an optional advertisement on your website. Don't worry, the advertisement can be easily removed FOR FREE in most countries. You can also remove the advertisement by either paying for the domain (and obtain the actual license right of the domain) or by sending in a SMS by mobile telephone if you live in the United Kingdom, Italy, Belgium, Netherlands, Spain or Germany.

Lenke til kommentar
Fra www.tk

 

Why is it free?

 

Simple: you get a free domain name, we'll put an optional advertisement on your website. Don't worry, the advertisement can be easily removed FOR FREE in most countries. You can also remove the advertisement by either paying for the domain (and obtain the actual license right of the domain) or by sending in a SMS by mobile telephone if you live in the United Kingdom, Italy, Belgium, Netherlands, Spain or Germany.

7756601[/snapback]

Så jeg kan ikke få fjernet det gratis ?

 

We took the (one-time) initiative to activate banner

advertisement for Dot TK on all our FREEDOMAIN.TK

domains. The pop up banner can be easily shut down

by going to your "My Dot TK" site, clicking on

"Dot TK linker promo" and select "no thanks" for

banner advertisement.

 

Jeg fant dette på siden, men det som står forklart finner jeg ikke noe sted :dontgetit:

Endret av glucchip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...