Gå til innhold

Vurderer å selge PC'n min


Anbefalte innlegg

Jeg har pengemangel om dagen, og tenker på å selge den stasjonære PC'n min som står her å nesten ikke blir brukt. Tenkte kanskje dere hadde noen kloke ord om hvor mye jeg kan ta for den. Det eneste som ikke har blitt oppgradert på den siden jeg kjøpte den for 3 år siden, er hovedkort og CPU. ALT annet er byttet ut/oppgradert.

 

PC-Spesifikasjon

 

Prosessor (CPU) - AMD Athlon 2200+

Minne (RAM) - TwinMos 1792 DDR (200mhz)

Grafikk-kort - Radeon 9600pro 256mb

Hovedkort - Abit AT7-MAX2 (5PCI, 1AGP, 4 DIMM, Audio, LAN, IEEE-1394)

HardDisk - 160GB + 80GB (240GB)

Kabinett - bZerk Miditower m/vindu, "Scorpio", Sort

Strømforsyning - bZerk 500W, Alu, 20/24pin, Plexi, gold

Monitor - 17" LITEON LCD

Lydkort - Integrert

 

 

Tenkte å selge den fort for 3000, men når jeg tenker meg om så blir kanskje det litt for billig.. Greit nok at jeg trenger penger, men hvor mye tror dere denne er verdt?

 

 

Joker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo en grei PSU, greit med harddiskplass, og greit med minne (selv om det er nokså utdatert og tregt), tipper i overkant av 2000,- på Finn.no  :hmm:

7750009[/snapback]

 

Hehe, pga. det er ikke mange som kan så mye om data på finn? :p men som sagt krever det at du finner en kjøper som er dårlig til å prute

Lenke til kommentar

Hmmm, veit ikke om dere bare prøver å utmerke at PCn er gammel eller hva dere prøver på men..

Har hvertfall 2 stk allerede som vil gi 3000 kr for den med en gang (IRL folk fra byen her). Men tror nok jeg kan få enda litt mer for den, tiltross for at den er gammel og treg ja.

Lenke til kommentar
Hmmm, veit ikke om dere bare prøver å utmerke at PCn er gammel eller hva dere prøver på men..

Har hvertfall 2 stk allerede som vil gi 3000 kr for den med en gang (IRL folk fra byen her). Men tror nok jeg kan få enda litt mer for den, tiltross for at den er gammel og treg ja.

7762218[/snapback]

 

 

3000 for den pcn er en kjempepris! Selg så fort som mulig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...