exin89 Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Når jeg åpner firefox ser jeg vinduet i et sek, så forsvinner det, og det finnes ingen prosess som heter firefox etter det. Noen som vet hva som er problemet. Jeg la inn en plugin til firefox, og det har ikke funka etterpå.
exin89 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 (endret) Satt oppstartsside til blank, og da starter den fint, og det er ett problem med bilder, er noen bilder som jeg prøver å åpne (i en nettside) for å se full størrelse, og da lukker Firefox seg, mens andre bilder ikke får den til å lukke seg. Det går heller ikke trykke restore session for å fortsette der jeg slapp fordi den lukker seg når den ser igjen bilde som fikk den til å lukke seg. Kan jo kanskje være visse filtyper den ikke tåler. Har også prøvd å avinstallere og slette alt som har med firefox på pcn, for så å installere igjen. Men fortsatt samme problem. Skal Prøve å finne ut hvilke filtyper den "ikke tåler". Edit: Både bilde jeg kunne se uten at firefox lukket seg, og bilde som ikke fikk den til å lukke seg var jpeg bilder, skjønner ikke hvorfor, men det er ihvertfall noe klikk. Endret 18. januar 2007 av exin89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå