Gå til innhold

Til dere som har skaffet seg CE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sendte det i går. Får se hvordan det går. Satser på at det skall gå bra. Klippet ut den delen, la med kortet + skrev ut account management skjermbildet og la i en konvolutt. Får virklig håpe det kommer fram.. ( skrev selvsagt avsender adresse bakpå konvolutten)

Lurer på hvor lang tid det tar før jeg får svar, og hvordan. Blir det gjennom mail eller berre er peten der?

Lenke til kommentar

Jeg kommer først til å spørre om hvordan de skal avhandle problemet i butikken der jeg kjøpte spillet (EB-Games Tønsberg).

 

Snakket med dem når jeg kjøpte spillet, de sa "Blizzard har gjort en feiltagelse og glemt å legge ved Pet-Codes, vi vil få x-antall (Så mange kopier butikken får inn av CE i første runde) pet-codes på y-dato."

 

Så.. Tror ikke jeg sender med noe koder i posten, enda. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller, skeptisk til den løsningen.

 

 

Edit: Mulig å gi noe mer informasjon om "Murloc"-saken? Hvordan anskaffer man denne?

Endret av Sheel
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle gjøre det samme i dag.

Har dere sett at vi faktisk får to pets?

Litt gøy da, vi får en murloc i tillegg til dragen.  :)

7747471[/snapback]

 

 

:D

 

Jeg synes det er dritstilig at vi får Lurky (eller whatever) i tillegg :) Må bare se til å få sendt inn de nødvendige tingene nå da.

7748372[/snapback]

 

 

Edit: Mulig å gi noe mer informasjon om "Murloc"-saken? Hvordan anskaffer man denne?

7748440[/snapback]

Ha vært på Blizzcon.

7748455[/snapback]

 

Ikke ifølge disse.

Lenke til kommentar
Jeg kommer først til å spørre om hvordan de skal avhandle problemet i butikken der jeg kjøpte spillet (EB-Games Tønsberg).

 

Snakket med dem når jeg kjøpte spillet, de sa "Blizzard har gjort en feiltagelse og glemt å legge ved Pet-Codes, vi vil få x-antall (Så mange kopier butikken får inn av CE i første runde) pet-codes på y-dato."

 

Så.. Tror ikke jeg sender med noe koder i posten, enda. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller, skeptisk til den løsningen.

 

 

Edit: Mulig å gi noe mer informasjon om "Murloc"-saken? Hvordan anskaffer man denne?

7748440[/snapback]

 

Det er kun dem som har kjøpt TBC CE som får Murloc pet.

Vi får det som "plaster på såret" fordi det var gjort en feil i produksjonen på CE.

Peten kunne ikke aktiveres, noe som var meningen.

 

Murlocen ble også delt ut på Blizzcon engang. Noen utvalgte fikk en kode av Blizzard. Den kunne du bruke ingame, og få deg en Murloc hos en spesiel NPC.

NPCen står der faktisk enda i Ironforge, vet ikke hvor den er hos Horde.

Lenke til kommentar
Her i butikken har vi samlet mailadressene til alle som har kjøpt CE. Vi sender så denne inn til en person som sender koder ut til disse adressene. Har ikke fått beskjed om at man må sende noe inn pr. brevpost.

7749042[/snapback]

 

Det du sier der lurer jeg litt på.

Jeg kjøpte CE på Spaceworld, og dem tok mailadressen min.

Men i alt streset med kø, masse folk osv fikk jeg ikke med meg hvorfor.

Kanskje dem gjør det samme der da. :hmm:

 

Får stikke innom dem i morgen og spørre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...