Gå til innhold

GUIDE: hvordan å få console i Css(Med flere)


Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Heisann.

 

Ja da hadde jeg tenkt å lage en guide for hvordan man åpner Console i forskjellige Valve games, og spill gjennom Valve(er sikkert noen spill som ikke har console funksjonen)

 

Vet det er mange der nå som vet dette fra før av, men så er det også mange som ikke vet det. Nermere sagt er tråden rettet mot dem som ikke vet dette :)

 

 

Husker selv at jeg slet med dette helt til Jørgen hjalp meg, en gammel venn :love:

 

Så når du kan å åpne consolen i Css, så kan du også åpne i HL2 osv!

 

 

Det du først må gjøre er å åpne steam.

 

400yw68.jpg

 

 

Så går du innpå "My Games" det står helt øverst når du er logget innpå steam klienten.

 

Der ser du da alle spillene som du har kjøpt og fått innpå steam.

 

Så velger du ett spill, i dette tilfellet, siden det er i Css forumet, så velger jeg det, men du kan jo velge flere, er samme opplegget på det hele! :)

 

 

2co3b77.jpg

 

Så, det du gjør er at du først venstreklikker en gang på det feltet hvor det står Counter-Strike: Source, så høyreklikker du, og velger properties (For De som ikke har CSS, så kan du bare alltids velge ett annet spill)

 

 

2h3c0gg.jpg

 

Og da er vi nesten ferdige! :)

 

Det du nå skal få er en rute som vist på bilde ovenfor, og der klikker du på "set launch options"

 

 

Da skal du få opp dette bildet:

 

4idwrap.jpg

 

Der skriver du det jeg har skrivd (-Console) Husk at dette er bindestrek tegnet(altså tegnet før "Console" og ikke minus tegn! :)

 

 

Så trykker du ok, og den ruten er minimert. Da er du tilbake til steam igjen!

 

Da kjører du bare steam som vanlig, velger spillet du har fikset console til, og der skal du da ha fått deg Console, som du kan bruke til mye rart! :thumbup:

 

Credits går til; Jørgen som lærte meg å lage console til Valve spillene, og til meg som skrev guiden til andre, så dem kan få lære det også :innocent:

 

 

P.S. Ikke se på meg som høytidlig, er bare litt trøtt :!:

 

Så nå skal det soves.

 

 

Vel, jeg håper det er noen som fikk nytte for denne guiden! :thumbup:

 

 

Mvh

Zynilum

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...